جامعه کلوپ داران دریایی کیش
Kish Marine Club Owners Association

جامعه کلوپ داران دریایی کیش
Kish Marine Club Owners Association

صدای صنعت تفریحات آبی

The Voice of the Water Sports Industry

کلوب دریایی آتلانتیس کیش

کلوب دریایی آتلانتیس کیش

مدرسه غواصی و کلوپ تفریحات دریایی آتلانتیس در سال 1397 توسط رضا مجد راه اندازی شده و مدیریت می گردد. مجموعه ما مفتخر است که با داشتن امکانات مجهز و به روز و نیز کادر اجرایی مجرب و متعهد جزء کلوپ های 5 ستاره جزیره زیبای کیش ثبت گردیده و در خدمت علاقه مندان به غواصی و تفریحات دریایی می باشد.خدمات کلوپ آتلانتیس به 2 دسته کلی غواصی ( تفریحی / آموزشی ) و تفریحات دریایی تقسیم می گردد. علاقه مندان به دریافت مدرک بین المللی غواصی میتوانند با ثبت نام در دوره های اختصاص داده شده توسط مدرسین حرفه ای و مجرب ما آموزش دیده و مدرک معتبر دریافت نمایند.اگر با خانواده و دوستان سفر می کنید، یکی دیگر از راه های لذت بردن از آب های نیلگون خلیج همیشه فارس استفاده دست جمعی از ورزش ها و تفریحات دریایی هیجان انگیز است. کلوپ ما با امکانات استاندارد و مطمئن و کادر اجرایی با تجربه، تفریحات دریایی مختلفی را ارائه می دهد که می توانید در بخش تفریحات دریایی سایت مشاهده نموده و بلیط خود را تهیه نمایید.تصاویر و ویدئو های خدمات غواصی و تفریحات دریایی ما در بخش گالری رسانه سایت قابل مشاهده می باشد.

 

اطلاعات کلوب :

مدیرکلوب : آقای محمد رضا مجد

شماره تماس با مدیر کلوب : 09121153327

شماره پذیرش : 09347682641

شماره ثابت : 07644465456

آدرس : پارک ساحلی سیمرغ، پشت هتل کوثر

سایت : www.atlantiskish.com

ایمیل : info@atlantiskish.com

نام بهره بردار :محمدرضا مجد فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه تهران سن : 45 سال سابقه : 16 سال تجارب و تخصص : در سنین نوجوانی و جوانی عضو تیم شنای تهران و در دوره ی خدمت سربازی مفتخر به خدمت در تیم شنا،واترپلو و نجات غریق تیم نیروی زمینی می باشم. از سال ۱۳۸۶ به عنوان مربی غواصی در جزیره ی زیبای کیش مشغول به فعالیت بوده و در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری مدرسه ی غواصی و باشگاه تفریحات دریایی آتلانتیس که شامل تمامی تفریحات دریایی اعم از غواصی،پاراسل،شاتل،بنانا،کایاک،پدل بورد و فلای بورد نایل گردیدم. سازنده و بهره بردار کلوب دریایی آتلانتیس کیش

WhatsApp Image 2022 07 25 at 11.05.15 AM 1

لطفا با ارایه نظرات خود ، ما را در ارایه بهتر خدمات ، یاری بفرمایید

4/5
تمام تلاش ما در کلوب آتلانتیس، ارایه بهترین خدمات با قیمتی کاملا مناسب در محیطی گرم و خانوادگی است . از مطالعه نظرات شما خرسندم و چشم انتظار حضور مجدد شما هستم .
WhatsApp Image 2022 07 25 at 11.05.15 AM
علی اقتصاد
مدیر کلوب

ما را در شبکه های اجتماعی ، دنبال کنید

kishclubs وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *