جامعه کلوب داران دریایی کیش

کلوب دریایی آتلانتیس کیش

کلوب دریایی آتلانتیس کیش

مدرسه غواصی و کلوپ تفریحات دریایی آتلانتیس در سال 1397 توسط رضا مجد راه اندازی شده و مدیریت می گردد. مجموعه ما مفتخر است که با داشتن امکانات مجهز و به روز و نیز کادر اجرایی مجرب و متعهد جزء کلوپ های 5 ستاره جزیره زیبای کیش ثبت گردیده و در خدمت علاقه مندان به غواصی و تفریحات دریایی می باشد.خدمات کلوپ آتلانتیس به 2 دسته کلی غواصی ( تفریحی / آموزشی ) و تفریحات دریایی تقسیم می گردد. علاقه مندان به دریافت مدرک بین المللی غواصی میتوانند با ثبت نام در دوره های اختصاص داده شده توسط مدرسین حرفه ای و مجرب ما آموزش دیده و مدرک معتبر دریافت نمایند.اگر با خانواده و دوستان سفر می کنید، یکی دیگر از راه های لذت بردن از آب های نیلگون خلیج همیشه فارس استفاده دست جمعی از ورزش ها و تفریحات دریایی هیجان انگیز است. کلوپ ما با امکانات استاندارد و مطمئن و کادر اجرایی با تجربه، تفریحات دریایی مختلفی را ارائه می دهد که می توانید در بخش تفریحات دریایی سایت مشاهده نموده و بلیط خود را تهیه نمایید.تصاویر و ویدئو های خدمات غواصی و تفریحات دریایی ما در بخش گالری رسانه سایت قابل مشاهده می باشد.

 

اطلاعات کلوب :

مدیرکلوب : آقای محمد رضا مجد

شماره تماس با مدیر کلوب : 09121153327

شماره پذیرش : 09347682641

شماره ثابت : 07644465456

آدرس : پارک ساحلی سیمرغ، پشت هتل کوثر

سایت : www.atlantiskish.com

ایمیل : info@atlantiskish.com

نام بهره بردار :محمدرضا مجد فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه تهران سن : 45 سال سابقه : 16 سال تجارب و تخصص : در سنین نوجوانی و جوانی عضو تیم شنای تهران و در دوره ی خدمت سربازی مفتخر به خدمت در تیم شنا،واترپلو و نجات غریق تیم نیروی زمینی می باشم. از سال ۱۳۸۶ به عنوان مربی غواصی در جزیره ی زیبای کیش مشغول به فعالیت بوده و در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری مدرسه ی غواصی و باشگاه تفریحات دریایی آتلانتیس که شامل تمامی تفریحات دریایی اعم از غواصی،پاراسل،شاتل،بنانا،کایاک،پدل بورد و فلای بورد نایل گردیدم. سازنده و بهره بردار کلوب دریایی آتلانتیس کیش

WhatsApp Image 2022 07 25 at 11.05.15 AM 1

لطفا با ارایه نظرات خود ، ما را در ارایه بهتر خدمات ، یاری بفرمایید

4/5
تمام تلاش ما در کلوب آتلانتیس، ارایه بهترین خدمات با قیمتی کاملا مناسب در محیطی گرم و خانوادگی است . از مطالعه نظرات شما خرسندم و چشم انتظار حضور مجدد شما هستم .
علی اقتصاد
مدیر کلوب

ما را در شبکه های اجتماعی ، دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل